Little Known Facts About شرکت وب مهر.

Wiki Article

این گونه خبر سازی های این رسانه ها مسبوق به سابقه است. به یاد داریم که چندی پیش سایت رجا نیوز خبر از آن داد که علی لاریجانی شب انتخابات به صورت تلفنی به میرحسین موسوی تبریک گفت و این خبر مستمسک روزنامه ای چون لس آنجلس تایمز قرار گرفت تا با استناد آن عنوان کند که "رئیس مجلس ایران پیروزی موسوی را پذیرفته بود اما به ناگاه نتیجه به گونه ای دیگر رقم خورد!"

شاید بعضی از آنها به طور نابخردانه‌یی بخواهند این اتفاق بیفتد و بتوانند با مردم برخورد كنند. اما من معتقدم مردم ما هوشیاری كافی دارند و خیلی زود متوجه می‌شوند كه بعضی از شعارها ممكن است برای سركوب مردم بهانه به دست آقایان بدهد. خودشان را از این شعارها كنار می‌كشند.

در باب آینده سیاسی هاشمی، این گزینه هم مطرح است که ایشان دیر یا زود از مناصب انتصابی اش کنار گذاشته می شود. شما چه نظری در این باره دارید؟

فایل نصب این اسکریپت رو هم اضافه شده تا دیگه نخواید دیتابیس رو آپلود کنید. این اسکریپت تست شده و ۱۰۰% کار میکنه ( دانلود در ادامه مطلب … )…

سئوال سختی است. من امیدوارم که شیوه کنونی آقای هاشمی همچنان ادامه پیدا کند.

به دنبال طرح مجرمانه اكاذیب و اتهامات بی شمار در رسانه ملی نسبت به اینجانب، رسما درخواست و سیما مسكوت ماند و ترتیب اثری داده نشد و حتی متعاقباً در كمال تعجب، خودكامانه این تخلفات مكرر گردید. وظیفه خویش می‌دانم كه از جهت فردی، برای دفاع از خویش و خانواده و از جهت اجتماعی برای كم‌كردن نگرانی‌های مردم صبور، مؤمن و انقلابی ایران اقدام و اعلام نمایم كه آماده پاسخگویی به همه موارد اتهامی در صداوسیما، حتی با حضور مسئولان افترا زننده می‌باشم.

پاسخ کوتاه سئوال شما این است که ممکن است در آینده نزدیک آقای هاشمی از مناصب انتصابی اش کنار گذاشته شود.

بر اساس اين گزارش در اين ديدار برخي استادان با بيان نكاتي درباره جامعه اسلامي از ديدگاه نظري و عملي و همچنين تجربه حكومت اسلامي در سي ساله اخير در ايران، نظراتشان را مطرح كردند.

آیت‌الله آملی لاریجانی در پاسخ به این خواسته آیت‌الله جنتی اظهار می‌دارد كه وضعیت فعلی پخش دادگاه از رسانه‌ها مطابق با نص قوانین است و آیا دبیر شورای نگهبان قانون اساسی، از قوه‌قضائیه می‌خواهد كه قانون را نقض كند؟

متاسفانه علاوه بر برخی افراد غافل، گروهها و جناح های دارای مطامع سیاسی درداخل نیزبا دشمنان همنوا شده، بر بسترشایعات و شبهاتی که بنیان های حقوقی و اخلاقی و سیاسی انقلاب و کشور را درهم می شکند با سواستفاده از احساسات عمومی به قدرت و مناصب مورد نظر دست یافتند.

سعيد حجاريان، محمد عطريانفر و سعيد شريعتي با حضور در ميزگرد ويژه‌اي در استوديوي سيماي جمهوري اسلامي ايران به تبيين ديدگاه‌هاي خود درباره مسائل مختلف نظري، سياسي و اجتماعي پرداختند.

لینک سایت شما توسط موتورهای جستجو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

محسن رضایی افزود: نحوه برخورد با مقوله " اشتباه " و موضوع " خیانت " در اسلام متفاوت است و در این زمینه نباید احساسی عمل کرد. .

طراحی سایت میتواند برای هر شغلی انجام گیرد. وب سایت ها دارای انواع و اقسام هستند. از زبان برنامه نویسی گرفته تا نوع طرح و ظاهر آنها و البته از همه مهم تر کاربرد یک سایت.

Report this wiki page