Everything about وب مهر

Wiki Article

اینک در آستانه روز جهانی قدس، حزب اعتماد ملی ضمن گرامی‌داشتن یاد امام راحل(ره) و این روز بزرگ توجه ملت بزرگوار و رشید ایران را به نکات ذیل جلب می‌کند:

گرافیک :‌ بهتر است از گرافیک های جذاب در سایت وکالت خود استفاده کنید ولی حواستان باشد که بیش از اندازه نشود.

مهدی میردامادی را هم ساعت ۲:۴۵ بامداد پنج‌شنبه در خانه‌اش گرفته‌اند. مهدی میردامادی پسر محسن میردامادی، دبیرکل حزب مشارکت است که بیش‌تر از ۹۰ روز است در انفرادی است.

دادستان تهران که به روال سلف بدنام‌اش به جای دادگستری گام در مسیر اشاعه ظلم و بیداد گذارده، ‌هنوز از راه نرسیده برخلاف ادعاهایی که امروز واهی بودن آن سریعتر از آنچه میپنداشتیم آشکار شده است، امضای خود را ذیل کیفرخواستی گذاشت که گویی از نظر فقدان استدلال، وجاهت حقوقی و عقلانیت با بیانیه‌های سیاسی که پیش از این به عنوان کیفرخواست در چهار بیدادگاه‌ گذشته قرائت شده در رقابت است.

باید از کلیپ ها و عکس های منحصر به فرد در رابطه با حوزه کاری خود استفاده کنید.

با وی درباره آینده سیاسی هاشمی و فشارهایی که این روزها بر او و خانواده اش وارد می شود، گفتگو کردیم. زیباکلام احتمال دستگیری مهدی هاشمی را اثر اعترافات متهمین حوادث پس از انتخابات، منتفی می داند.

در صورت عدم اعلام تغییر مهر بانک از پرداخت‌های شرکت خودداری می‌کند. این موضوع می‌تواند سرآغاز مشکلات شرکت باشد.

صحنه‌آرایی مضحک و پلیدی که نام آن را جلسه محاکمه «عبدالله مومنی» رییس شورای مرکزی و سخنگوی سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) گذارده‌اند با توجه به چهل روز بی خبری مطلق که همگان به ویژه خانواده وی را در هراس و بیم نسبت به جان او قرارداده بود البته از آن جهت که نوید بخش سلامت جسمی اوست موجب خشنودی ست اما تنها کارکرد آن نزد افکار عمومی افزودن برگ دیگری بر کارنامه جنایات سه ماه اخیر است که با شکنجه، خونریزی و تجاوز علیه ملت ایران توام شده و اکنون سیاهی آن را بیش از پیش کرده است.

و در این مسیر از غالب شدن فضای ارعاب و زد وبند ممانعت به عمل آورید و

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اطاعت از رهبری افزود: همگان به ویژه نیروهای انقلاب اسلامی باید پشت سر رهبری با حفظ و آرامش حرکت کنیم.

عصرايران - صادق زیباکلام معتقد است که فضای سیاسی پرتنش ایران امروز اکبر هاشمی رفسنجانی را از طریق اعتدالی خویش خارج نخواهد ساخت.

اين نيست مگر عدم توجه كامل شوراى نگهبان به فلسفه وجودى قانون اساسى كه از جمله تعيين اعضاى آن، كه اينجانب پيشنهاد دادم تأييد دو نفر از علماى برجسته قم كافيست امّا كسى اعتنا نكرد، و چه خوب بود كه حداقل جناب آيت‏اللَّه هاشمى پیگيرى مى‏كردند تا امروز اينگونه نمى‏شد؛ و آن همه سؤالات و انتقادات در انتخابات از قبل و بعد از آن بى‏جواب كافى نمى‏ماند.

هر شرکتی پس از ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها باید اقدام به تعیین دارندگان امضا مجاز نماید. پس از تعیین دارندگان امضای مجاز شما موظف هستید در بیشتر… ارسال دیدگاه

وی به سخنان خود در نماز جمعه بعد از انتخابات اشاره كرد و گفت: افراد خیرخواه و با تجربه، در حال تنظیم كردن مطالبی براساس محورهای سخنان بزرگان هستند كه می‌تواند براساس آن فضای فعلی را فضای نقادی صحیح، دلسوزانه و بدون تنش‌های كاذب در نظر گرفت.

Report this wiki page